بارش باران و برف در 24 ساعت آينده
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بارش باران و برف در 24 ساعت آينده
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 21
نویسنده : مولوی
براساس نقشه هاي پيش يابي در 24 ساعت آينده در نوار غربي کشور، ابرناکي، بارندگي و وزش باد پيش بيني مي شود و در مناطق سردسير بارش به صورت برف و در نواحي جنوبي با رعد و برق همراه است.

به گزارش مهر، سازمان هواشناسي اعلام کرد: در 24 ساعت آينده علاوه بر رعد و برق در مناطق جنوبي در اواخر وقت گستره بارشها به تدريج به برخي مناطق جنوب، دامنه هاي مرکزي زاگرس و دامنه ها جنوب البرز نيز کشيده مي شود.

همچنين در گزارش روزانه سازمان هواشناسي آمده که بارش در غرب کشور در 24 ساعت آينده از شدت بيشتري به نسبت ديگر مناطق برخوردار است و روز شنبه در حالي که جنوب غرب و به تدريج غرب کشور از مقدار ابرها کاسته مي شود با نفوذ زبانه هاي پر فشار در نوار شمالي کشور بر شدت بارشها در سواحل شمالي کشور افزوده مي شود.

همچنين دماي هوا در نوار غربي و شمالي کشور کاهش محسوسي داشته و اين سامانه روز يکشنبه در سواحل شمالي و برخي مناطق شمال شرق فعال بوده و اوايل وقت روز دوشنبه به تدريج از شمال شرق کشور خارج مي شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: